• Afbeelding: Er is heel wat ervaring nodig om te kunnen kussen alsof het de eerste maal was.

    Er is heel wat ervaring nodig om te kunnen kussen alsof het de eerste maal was.

    Zsa Zsa Gabor
  • Afbeelding: Er zijn weinig dingen die op zichzelf onmogelijk zijn en het ontbreekt ons meer aan de toewijding om ze te bereiken, dan aan de middelen

    Er zijn weinig dingen die op zichzelf onmogelijk zijn en het ontbreekt ons meer aan de toewijding om ze te bereiken, dan aan de middelen

    La Rochefoucauld
  • Afbeelding: Iedereen houdt de grenzen van zijn eigen gezichtsveld voor de grenzen van de wereld.

    Iedereen houdt de grenzen van zijn eigen gezichtsveld voor de grenzen van de wereld.

    Arthur Schopenhauer
  • Afbeelding: Fantasie is iets wat veel mensen zich niet voorstellen kunnen.

    Fantasie is iets wat veel mensen zich niet voorstellen kunnen.

    Gabriel Laub
  • Afbeelding: Flexibiliteit maakt slagvaardig.

    Flexibiliteit maakt slagvaardig.

    Anoniem
  • Afbeelding: Ik houd van kritiek, maar ik moet het ermee eens zijn.

    Ik houd van kritiek, maar ik moet het ermee eens zijn.

    Mark Twain
  • Afbeelding:

    "Het genoegen kan op een illusie steunen, maar geluk rust op de waarheid."

    Nicolas Chamfort
ajax-loader

Creatief

Luisteren...

Als u mij vraagt, wat creativiteit nu precies is, moet ik u het antwoord schuldig blijven. Creativiteit is een breed begrip en wordt onder meer bepaald door de inzet van media, tekst, beeld, kleur, vorm, frequentie, tijdstip en kosten. En natuurlijk door uw wensen, ideeën. Effectieve creativiteit moet immers gevoed worden ...

Hoe creatief uw communicatiemiddelen moeten worden, hangt af van uw doelstellingen, de identiteit van uw organisatie en uw verwachtingen.
Creativiteit is en blijft daarbij een doel en géén middel. Doorschieten in creativiteit kan dodelijk zijn. Uw doelgroep moet u wel serieus nemen.